• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Teoria cyklu życia produktu w marketingu.

Ewidentnie fabrykuje się zabawki ofiarowane dla wyznaczonej płci. Dziewczynki mają odrobinę inne wymagania wobec zabawek niż chłopcy, w następstwie tego z myślą o nich planuje się rzeczowe typy. Rzecz oczywista nie dotyczy to wszystkich drobnych małolatek, niektóre w ogóle nie intrygują się zabawkami wycelowanymi do nich. Głównym celem produkcji zabawek dla dziewczyn jest wprowadzenie ich w świat kobiet. Przy okazji częściej widać podtrzymywanie pospolitych i później niestety nieraz pojawiających się w dojrzałym życiu rozkładów. Część cech małolatek rzeczywiście argumentuje wybór takiej a nie innej zabawki, jednakże reszta, pewien scenariusz zabawy, prognozują zaprogramowanie małego umysłu, do przyszłej roli w dorosłości – polecamy sklep z artykułami dziecięcymi wałbrzych. Wobec tego dziewczynki bawią się lalkami – które są zawsze umalowane, o nienagannej szczupłej figurze oraz lśniących włosach: to stereotypowa atrakcyjna kobieta. Do zestawu z nią nieodzowna jest kuchenka do gotowania i żelazko, albowiem jakkolwiek tym się zajmuje w wolnym czasie. Może ewentualnie być miliarderką, jednak dopiero z zgrabnym partnerem-lalką. Wtenczas tylko siedzi w jacuzzi lub jeździ luksusowym samochodem. Rzecz jasna są również zabawki nastawione na naukę czynności, a nie odtwarzanie syntetycznego modelu życia. I te są o niebo poprawniejsze.

1. Przejrzyj

2. Znajdź więcej

Rynek żywności a bezpieczeństwo żywnościowe.

Categories: Biznes

Comments are closed.